有限会社サンコーテクニカは電着塗装の設備に特化した山梨県の会社です。

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(English is below)
【有限会社サンコーテクニカ】(以下「当社」といいます。)は、当社の提供するサービス(以下「本サービス」といいます。)における、ユーザーについての個人情報を含む利用者情報の取扱いについて、以下のとおりプライバシーポリシー(以下「本ポリシー」といいます。)を定めます。

1.収集する利用者情報及び収集方法
本ポリシーにおいて、「利用者情報」とは、ユーザーの識別に係る情報、通信サービス上の行動履歴、その他ユーザーまたはユーザーの端末に関連して生成または蓄積された情報であって、本ポリシーに基づき当社が収集するものを意味するものとします。 本サービスにおいて当社が収集する利用者情報は、その収集方法に応じて、以下のようなものとなります。
(1) ユーザーからご提供いただく情報 本サービスを利用するために、または本サービスの利用を通じてユーザーからご提供いただく情報は以下のとおりです。
・氏名、生年月日、性別、職業等プロフィールに関する情報
・メールアドレス、電話番号、住所等連絡先に関する情報
・クレジットカード情報、銀行口座情報、電子マネー情報等決済手段に関する情報
・ユーザーの肖像を含む静止画情報
・入力フォームその他当社が定める方法を通じてユーザーが入力または送信する情報
(2) ユーザーが本サービスの利用において、他のサービスと連携を許可することにより、当該他のサービスからご提供いただく情報
ユーザーが、本サービスを利用するにあたり、ソーシャルネットワーキングサービス等の他のサービスとの連携を許可した場合には、その許可の際にご同意いただいた内容に基づき、以下の情報を当該外部サービスから収集します。
・当該外部サービスでユーザーが利用するID
・その他当該外部サービスのプライバシー設定によりユーザーが連携先に開示を認めた情報
(3) ユーザーが本サービスを利用するにあたって、当社が収集する情報
当社は、本サービスへのアクセス状況やそのご利用方法に関する情報を収集することがあります。これには以下の情報が含まれます。
・リファラ
・IPアドレス
・サーバーアクセスログに関する情報
・Cookie、ADID、IDFAその他の識別子
(4) ユーザーが本サービスを利用するにあたって、当社がユーザーの個別同意に基づいて収集する情報
当社は、ユーザーが3-1に定める方法により個別に同意した場合、当社は以下の情報を利用中の端末から収集します。
・位置情報
2.利用目的
本サービスのサービス提供にかかわる利用者情報の具体的な利用目的は以下のとおりです。
(1) 本サービスに関する登録の受付、本人確認、ユーザー認証、ユーザー設定の記録、利用料金の決済計算等本サービスの提供、維持、保護及び改善のため
(2) ユーザーのトラフィック測定及び行動測定のため
(3) 広告の配信、表示及び効果測定のため
(4) 本サービスに関するご案内、お問い合わせ等への対応のため
(5) 本サービスに関する当社の規約、ポリシー等(以下「規約等」といいます。)に違反する行為に対する対応のため
(6) 本サービスに関する規約等の変更などを通知するため

3.通知・公表または同意取得の方法、利用中止要請の方法
3-1 以下の利用者情報については、その収集が行われる前にユーザーの同意を得るものとします。
・位置情報
3-2 ユーザーは、本サービスの所定の設定を行うことにより、利用者情報の全部または一部についてその収集又は利用の停止を求めることができ、この場合、当社は速やかに、当社の定めるところに従い、その利用を停止します。なお利用者情報の項目によっては、その収集または利用が本サービスの前提となるため、当社所定の方法により本サービスを退会した場合に限り、当社はその収集又は利用を停止します。

4.外部送信、第三者提供、情報収集モジュールの有無
4-1 本サービスでは、以下の提携先が、ユーザーの端末にCookieを保存し、これを利用して利用者情報を蓄積及び利用している場合があります。
(1) 提携先:matomo
(2) 上記提携先のプライバシーポリシーのURL:
https://matomo.org/privacy-policy/
(3) 上記提携先のオプトアウト(無効化)URL:
https://matomo.org/privacy-policy/
(4) 利用目的:本サイトの閲覧状況及び当社サイトを含む広告効果等の情報を解析するため


5.第三者提供
当社は、利用者情報のうち、個人情報については、あらかじめユーザーの同意を得ないで、第三者に提供しません。但し、次に掲げる必要があり第三者に提供する場合はこの限りではありません。
(1) 当社が利用目的の達成に必要な範囲内において個人情報の取扱いの全部または一部を委託する場合
(2) 合併その他の事由による事業の承継に伴って個人情報が提供される場合
(3) 第4項の定めに従って、提携先または情報収集モジュール提供者へ個人情報が提供される場合
(4) 国の機関もしくは地方公共団体またはその委託を受けた者が法令の定める事務を遂行することに対して協力する必要がある場合であって、ユーザーの同意を得ることによって当該事務の遂行に支障を及ぼすおそれがある場合
(5) その他、個人情報の保護に関する法律(以下「個人情報保護法」といいます。)その他の法令で認められる場合

6.安全管理措置
個人情報への不正アクセス、個人情報の漏えい、滅失、又はき損の予防及び是正のため、当社内において規程を整備し安全対策に努めます。以上の目的を達するため、当社は以下の措置を講じています。
① 個人情報・個人データの適正な取扱いのため、法令及びガイドライン所定が定める各対応を実施するに当たっての基本方針の策定
② 取得・利用・保存・提供・削除・廃棄等の各対応及び責任者と役割を定めた各種規定の策定
③ 責任者の設置、個人データを取り扱う従業員及び取扱い個人データの範囲の明確化、法及び規程に違反している事実又は兆候を把握した場合の責任者への報告連絡体制の整備、取扱い状況に関する定期点検等の組織的安全管理措置
④ 個人データについての秘密保持に関する事項を就業規則に記載し、個人データの取扱いに関する留意事項について定期研修を実施する等の人的安全管理措置
⑤ 従業員の入退出管理、持ち込み機器の制限、個人データを取り扱う機器及び電子媒体・書類の盗難・紛失等を防止するための持ち出し制限・管理等の物理的安全管理措置
⑥ 個人データを取り扱う情報システムに対する外部からの不正アクセス又は不正ソフトウェアから保護するシステムの導入等の技術的安全管理措置

7.個人情報の開示等
当社は、ユーザーご本人または代理人から、個人情報保護法の定めに基づき個人情報の利用目的の通知、開示、内容の訂正、追加又は削除、利用の停止、消去及び第三者への提供停止、第三者提供記録の開示(以下、「開示等」)を求められたときは、ユーザーご本人またはその代理人からのご請求であることを確認の上で、ユーザーまたはその代理人に対し、遅滞なく開示を行います(当該個人情報が存在しないときにはその旨を通知いたします。)。但し、個人情報保護法その他の法令により、当社が開示の義務を負わない場合は、この限りではありません。なお、個人情報の開示につきましては、手数料(1件あたり1,000円)を頂戴しておりますので、あらかじめ御了承ください。

8.お問い合わせ窓口
ご意見、ご質問、苦情のお申出その他利用者情報の取扱いに関するお問い合わせは、下記の窓口までお願いいたします。
住所:〒408-0004 山梨県北杜市高根町堤350番地
有限会社サンコーテクニカ
個人情報取扱責任者:中嶋 平和
連絡先:0551-47-5261

【2024年1月23日制定】
代表者名:中嶋 平和

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Privacy Policy

Sanko Technica Ltd.. (hereinafter referred to as the "Company") has established the following privacy policy (hereinafter referred to as the "Policy") regarding the handling of user information, including personal information, for the services provided by the Company (hereinafter referred to as "Services"). 

1. User Information to be Collected and Collection Method
In this Policy, "User Information" means information pertaining to the identification of users, action history on communication services, and other information generated or accumulated in relation to users or their terminals, which is collected by the Company in accordance with this Policy.

The user information we collect in this service is as follows, depending on the method of collection.
(1) Information provided by users
The following information is provided by users in order to use the Service or through the use of the Service.
Profile information such as name, date of birth, gender, occupation, etc.
Contact information such as e-mail address, telephone number, address, etc.
Information that users enter or transmit through input forms or other methods determined by the Company.

(2) Information provided by other services when the user permits linkage with such other services in using the Service
When a user permits linkage with other services such as social networking services in using the Service, the following information will be collected from such external services based on the details agreed upon at the time the user permits such linkage.
ID used by the user for the external service
Other information that the user has authorized to be disclosed to the linked service according to the privacy settings of the external service.

(3) Information we collect when you use the Service
We may collect information about how you access and use the Service. This includes the following information
Referrer
IP addresses
Server access log information
Cookies, ADIDs, IDFAs, and other identifiers

(4) Information that SBM collects based on the user's individual consent when the user uses the Service
If a user individually consents to the use of the Service by the method specified in 3-1, SBM will collect the following information from the terminal being used.
Location information

2. Purpose of Use
The specific purposes of use of user information related to the provision of this service are as follows
(1) To provide, maintain, protect, and improve the Service, such as for accepting registration, identification, user authentication, recording user preferences, and calculating payment of usage fees.
(2) To measure user traffic and behavior
(3) To deliver and display advertisements and to measure their effectiveness
(4) To provide information on the Service and to respond to inquiries, etc.
(5) To respond to violations of the Company's terms, policies, etc. (hereinafter referred to as "Terms, etc.") regarding the Service. (5) To respond to violations of the Company's terms, policies, etc. ("Terms, etc.") regarding the Service
(6) To notify you of changes to the Terms of Service, etc.

3. Method of Notification, Publication or Obtaining Consent, and Request to Cease Use
3-1 The following user information shall be subject to user consent prior to collection
・Location information
3-2 A user may request the suspension of collection or use of all or part of the user information by making the prescribed settings for the Service, in which case the Company will promptly suspend its use in accordance with the provisions of the Company.
In addition, since the collection or use of some items of user information is a prerequisite for the Service, the Company will stop the collection or use of such information only when the user withdraws from the Service in accordance with the Company's prescribed method.

4. Existence of External Transmission, Provision to Third Parties, and Information Collection Modules
4-1 In the Service, the following partners may store cookies on the user's terminal and use them to store and use user information.
(1) Partner: matomo

(2) URL of the privacy policy of the above partner:
https://matomo.org/privacy-policy/

(3) Opt-out (disable) URL of the above partner:
https://matomo.org/privacy-policy/

(4) Purpose of use: To analyze information on the status of browsing this website and the effectiveness of advertisements, including those on our website.

5. Provision to Third Parties
We will not provide personal information among user information to third parties without the prior consent of the user.
However, this does not apply to the following cases in which personal information is provided to a third party for the following reasons
(1) When we outsource all or part of the handling of personal information within the scope necessary to achieve the purpose of use
(2) When personal information is provided as a result of the succession of business due to merger or other reasons
(3) When personal information is provided to a business partner or information collection module provider in accordance with the provisions of Section 4.
(4) Cases in which the provision of personal information is necessary to cooperate with a national agency, a local government, or an individual or entity entrusted by either a national agency or local government to execute affairs prescribed by law, and in which obtaining user consent may impede the execution of such affairs.
(5) Other cases permitted by the Act on the Protection of Personal Information (hereinafter referred to as the "Personal Information Protection Law") (6) When permitted by other laws and regulations

6. Safety Control Measures
To prevent unauthorized access to personal information and to prevent and correct leakage, loss, or damage of personal information, we have established internal regulations and safety measures.
In order to achieve the above objectives, we have implemented the following measures
(1) Establish a basic policy for the appropriate handling of personal information and personal data in accordance with laws, regulations, and guidelines.
(2) Establishment of various regulations that stipulate the responsibilities and roles of the person in charge of each of the following actions: acquisition, use, storage, provision, deletion, disposal, etc.
(3) Organizational security control measures such as the establishment of a responsible person, clarification of the employees who handle personal data and the scope of personal data to be handled, establishment of a reporting and communication system to the responsible person in case any fact or indication of violation of laws and regulations is detected, and regular inspections of the handling status
(4) Personal safety control measures, such as stating matters concerning confidentiality of personal data in employment regulations and conducting periodic training on matters to keep in mind concerning the handling of personal data
(5) Physical security control measures such as access control for employees, restrictions on equipment brought into the company, and restrictions and management of equipment, electronic media, and documents handling personal data to prevent theft or loss of such data
(6) Technical security control measures, such as the introduction of systems to protect information systems handling personal data from unauthorized external access or unauthorized software.


7. Disclosure of Personal Information
When we receive a request from a user or his/her representative for notification of the purpose of use, disclosure, correction, addition, deletion, suspension of use, elimination, suspension of provision to third parties, or disclosure of records of provision to third parties (hereinafter "disclosure, etc.") of personal information in accordance with the provisions of the Personal Information Protection Law, we will disclose the information to the user or his/her representative without delay after confirming that the request is from the user or his/her representative. (If the relevant personal information does not exist, we will notify the user or his/her representative to that effect.) (If such personal information does not exist, the Company will notify the user or his/her representative of such fact.
However, this does not apply to cases in which we are not obligated to disclose the information under the Personal Information Protection Law or other laws and regulations.
Please note that a fee (1,000 yen per case) will be charged for the disclosure of personal information.

8. Contact for Inquiries
Please direct any comments, questions, complaints, or other inquiries regarding the handling of user information to the following contact point.

Address: 350 Tsutsumi, Takane-cho, Hokuto City, Yamanashi 408-0004, Japan
Sanko Technica Ltd.
Personal Information Handling Manager: Hirakazu Nakajima
Contact: 0551-47-5261

Established on January 23, 2024
Representative: Hirakazu Nakajima